Aktywacja Pakietu Internetowego Play 100GB – 30 Dni
Aktywacja Pakietu Internetowego Play 100GB na 30 Dni!
Zakupiłeś u nas Kartę SIM, ale Twoja poczta elektroniczna ukryła wiadomość od nas? Mail wylądował w SPAM’ie, a masz włączoną opcję automatycznego usuwania wiadomości z danej zakładki? A może po prostu nie zauważyłeś naszej wiadomości? Nie martw się – instrukcję dot. zakupionego towaru znajdziesz poniżej.
JAK AKTYWOWAĆ 100GB?
1. Zarejestruj swój starter w dowolnym punkcie, metody rejestracji znajdziesz tutaj:
https://www.play.pl/kampanie/rejestracja/
2. Po tym jak zarejestrujesz numer aktywuj go np. poprzez sprawdzenie stanu konta *101#;
3. Zainstaluj aplikację mobilną Play24 na smartfonie, tablecie lub innym urządzeniu mobilnym z systemem Android lub iOS;
4. Dodaj numer telefonu otrzymanej Karty SIM;
4. Doładuj konto minimalną kwotą 5 PLN;
5. W aplikacji mobilnej Play24 w zakładce “Dla Ciebie” > “Pakiety” > “Internet” > “100 GB na start”
Wybierz darmowy pakiet internetu.
Upewnij się, że cała instrukcja jest dla Ciebie jasna i klarowna oraz czy wszystkie kroki zostały wykonane prawidłowo. Jeżeli coś nie działa – sprawdź, być może to zwykłe niedopatrzenie, bądź literówka.
W razie problemów zapraszamy do pisania wiadomości na e-mail: biuro@daqu.pl – Postaramy się pomóc.