‎‎‏‏‎  

Aktywacja Pakietu Internetowego Play 100GB – 30 Dni

Aktywacja Pakietu Internetowego Play 100GB na 30 Dni!

Zakupiłeś u nas Kartę SIM, ale Twoja poczta elektroniczna ukryła wiadomość od nas? Mail wylądował w SPAM’ie, a masz włączoną opcję automatycznego usuwania wiadomości z danej zakładki? A może po prostu nie zauważyłeś  naszej wiadomości? Nie martw się – instrukcję dot. zakupionego towaru znajdziesz poniżej.

JAK AKTYWOWAĆ 100GB?

1. Zarejestruj swój starter w dowolnym punkcie, metody rejestracji znajdziesz tutaj:
https://www.play.pl/kampanie/rejestracja/
2. Po tym jak zarejestrujesz numer aktywuj go np. poprzez sprawdzenie stanu konta *101#;
3. Zainstaluj aplikację mobilną Play24 na smartfonie, tablecie lub innym urządzeniu mobilnym z systemem Android lub iOS;
4. Dodaj numer telefonu otrzymanej Karty SIM;
4. Doładuj konto minimalną kwotą 5 PLN;
5. W aplikacji mobilnej Play24 w zakładce “Dla Ciebie” > “Pakiety” > “Internet” > “100 GB na start”
Wybierz darmowy pakiet internetu.

UWAGA! Aplikacja Play24 – nie od razu zacznie działać z Twoim nowym numerem, Operator zastrzega sobie aż 24 godziny na aktualizację danych, więc jeśli zarejestrujesz kartę o 15-ej, nie dodasz jej od razu do aplikacji bo system nie będzie jej widział, z praktyki aktualizacja odbywa się po kilku godzinach, lecz w weekendy nawet następnego dnia. Cierpliwości.

Upewnij się, że cała instrukcja jest dla Ciebie jasna i klarowna oraz czy wszystkie kroki zostały wykonane prawidłowo. Jeżeli coś nie działa – sprawdź, być może to zwykłe niedopatrzenie, bądź literówka.
W razie problemów zapraszamy do pisania wiadomości na e-mail: biuro@daqu.pl – Postaramy się pomóc.

Share

Comments are closed.