‎‎‏‏‎  

Alcatel LinkZone MW40V – Konfiguracja Początkowa – Zmiana APN

Alcatel LinkZone MW40V – Instrukcja obsługi i podłączenia

Jak skonfigurować Alcatel LinkZone MW40V?

Podane kroki pozwolą Ci podłączyć i ustawić router. Podany model nie posiada tzw. “SimLock’a”, dzięki czemu może on działać z każdym operatorem.

Jak włożyć kartę do Alcatel LinkZone MW40V?

Wejście na kartę SIM znajduje się z tyłu urządzenia pod baterią. Znajdują się tam 2 wejścia na Karty – Jedno jest na Micro SD, a drugie na Kartę SIM (Wymiar Micro SIM). Odegnij blaszkę (Powinna odejść lekko, nie używaj za dużo siły) włóż kartę wg obrazka instrukcyjnego chipem do dołu, zamknij blaszkę podtrzymującą. Włóż baterię.

Na początek:

W niektórych przypadkach, router może połączyć się automatycznie z niektórymi operatorami. Wtedy automatycznie wykrywa ustawienia (Wystarczy poczekać kilka minut). Jednakże – jak w dużej ilości urządzeń – ustawienie AutoAPN jest wadliwe i często nie jest w stanie dobrać poprawnych ustawień.

Jak nazywa się moja sieć?

Nazwa sieci oraz hasło znajdują się na naklejce pod klapką z tyłu urządzenia. ( SSID oraz Hasło).

Początkowa Konfiguracja, czyli jak włączyć router Alcatel MW40V?

  1. Włóż Kartę SIM do routera, następnie baterię;
  2. Przyciśnij – aż nie zaświecą się diody – przycisk zasilania (Znajduje się on na górze urządzenia, po lewej stronie);
  3. Połącz się z siecią bezprzewodową Routera za pomocą komputera/telefonu/tabletu, etc.;
  4. Jeżeli internet już działa, dalsza konfiguracja nie jest potrzebna. Jeżeli nie – przejdź dalej.

Ciąg Dalszy:

Włącz przeglądarkę, po czym w wyszukiwarkę wpisz: mw40.home (Bardzo często dana strona włączy się automatycznie po podłączeniu się z siecią routera).

Otworzy Ci się strona główna ustawień routera:

Z górnej części ekranu (prawa strona) wybierz opcję Logowanie. Następnie wpisz hasło: admin

Potwierdź logowanie, a następnie – jeżeli nadal nie masz połączenia z Internetem – wybierz opcję Ustawienia.

Następnie wybierz Zarządzanie Profilami.

Wybierz opcję Nowy, a następnie uzupełnij pola wg tabeli poniżej, bądź zaleceń Operatora. Poniżej przykład uzupełnienia dla Plusa.

Operator: Nazwa Użytkownika: Hasło: Numer Dostępowy: APN:
Play [Pozostaw Puste] [Pozostaw Puste] *99# internet
Orange internet internet *99# internet
Plus [Pozostaw Puste] [Pozostaw Puste] *99# plus
Aero2 [Pozostaw Puste] [Pozostaw Puste] *99# darmowy
Cyfrowy Polsat [Pozostaw Puste] [Pozostaw Puste] *99# Internet.cp
T-Mobile [Pozostaw Puste] [Pozostaw Puste] *99# internet
Virgin [Pozostaw Puste] [Pozostaw Puste] *99# internet

Następnie kliknij Zapisz, po czym ustaw nowo utworzony profil jako domyślny.

Router automatycznie powinien nawiązać połączenie z siecią. Jeżeli to nie nastąpi – rozłącz swoje połączenie, po czym połącz się znowu.


Gratulacje! Udało Ci się skonfigurować i połączyć z Internetem.

 

Jak przywrócić ustawienia fabryczne w routerze Alcatel LinkZone MW40V?

W razie problemów, zbawienne może okazać się przywrócenie ustawień fabrycznych. Aby to zrobić wystarczy wcisnąć na raz 2 przyciski znajdujące się na urządzeniu. Aby przywrócić ustawienia fabryczne należy przycisnąć i przytrzymać – na około 6 sekund – przycisk zasilania “Power” oraz przycisk “WPS“.
Diody na urządzeniu zamrugają 4 razy, co będzie zwiastować przywrócenie ustawień fabrycznych.
Aby zresetować urządzenie wystarczy przytrzymać przycisk zasilania przez około 10 sekund

Więcej informacji i instrukcji dotyczących routera Alcatel LinkZone MW40V
https://www.alcatelmobile.com/wp-content/uploads/2019/07/181024-WIFI70-MW70VK-UM-PL-OK.pdf

Ważne!

Upewnij się, że Karta SIM została poprawnie włożona do modemu. Być może to właśnie zły układ karty może być problemem.
Kod PIN powinien znajdować się na plastikowej karcie, z której wyjęta została karta SIM.

Jednakże – Karty SIM z naszego sklepu internetowego nie posiadają kodów PIN.
Jeżeli po konfiguracji nadal nie masz połączenia z internetem postaraj się sprawdzić, czy wszystkie kroki zostały wykonane poprawnie.
Być może problemem może okazać się przeglądarka, która blokuje wymagany skrypt. Jeżeli wszystkie kroki zostały wykonane poprawnie, a połączenia z internetem nadal nie ma, postaraj się zmienić przeglądarkę.

Upewnij się, że cała instrukcja jest dla Ciebie jasna i klarowna oraz czy wszystkie kroki zostały wykonane prawidłowo. Jeżeli coś nie działa – sprawdź, być może to zwykłe niedopatrzenie, bądź literówka.
W razie problemów zapraszamy do pisania wiadomości na e-mail: biuro@daqu.pl – Postaramy się pomóc.

Share

Comments are closed.