D-Link DWR-116 – Konfiguracja – Zmiana Nazwy i Hasła do WiFi
D-Link DWR-116 – Zmiana nazwy sieci bezprzewodowej oraz hasła
Jak zmienić hasło w D-Link DWR-116?
Dzięki podanej niżej instrukcji dowiesz się jak zmienić nazwę sieci bezprzewodowej oraz hasło.
Jeżeli chcesz zmienić hasło do WiFi, najlepiej by było również zmienić nazwę sieci bezprzewodowej.
Na początek:
Uruchom przeglądarkę internetową (np. Google Chrome, Firefox, Edge)
W pasku wyszukiwarki wpisz: 192.168.2.1
W wierszach “Nazwa użytkownika” oraz “Hasło” wpisz: admin, po czym kliknij “zaloguj”.
Po pomyślnym zalogowaniu zostaniesz przekierowany na stronę routera. Kliknij zakładkę “Ustawienia”, po czym z lewej kolumny wybierz “Ustawienia Sieci Bezprzewodowej”, a następnie “Ręczna konfiguracja sieci bezprzewodowej”.
Ciąg Dalszy:
Panel konfiguracji sieci bezprzewodowej może wydawać się nieintuicyjny na pierwszy rzut oka, ale spokojnie, pamiętaj, aby zmienić tylko podane wiersze:
- Nazwa Sieci – tu wpisz swoją własną nazwę sieci bezprzewodowej;
- Tryb Zabezpieczenia – ustaw WPA-Personal
- Tryb WPA – ustaw WPA2
- Algorytm – ustaw AES
- Klucz sieciowy – tu wpisz swoje własne hasło do sieci bezprzewodowej. Pamiętaj! Powinno ono mieć minimum 8 znaków.
Po uzupełnieniu wszystkiego wciśnij “Zapisz ustawienia”.
Router nie musi się zacząć resetować, aby zapisać zmiany. Niedługo po zapisaniu zmian zacznie nadawać WiFi o nazwie i haśle podanym przez Ciebie.
Gratulacje! Udało Ci się zmienić nazwę sieci bezprzewodowej oraz hasło.
Jak przywrócić ustawienia fabryczne w routerze D-Link DWR-116?
W razie problemów, zbawienne może okazać się przywrócenie ustawień fabrycznych. Aby to zrobić wystarczy wcisnąć przycisk. Znajduje się on z przodu urządzenia. Wystarczy go wcisnąć przez około 30 sekund. Warto wykorzystać do tego jakiś cienki przedmiot. Po podanym czasie i puszczeniu przycisku pierwsza dioda zacznie mrugać i router się zresetuje. Po ponownym uruchomieniu ustawienia fabryczne zostaną przywrócone.
Więcej informacji i instrukcji dotyczących routera D-Link DWR-116
https://eu.dlink.com/pl/pl/wsparcie-techniczne/faq/routers/mobile-routers/dwr-series/dwr-116
Ważne!
Upewnij się, że Karta SIM została poprawnie włożona do modemu. Być może to właśnie zły układ karty może być problemem.
Jeżeli po konfiguracji nie zmieniła się nazwa i hasło, postaraj się sprawdzić czy wszystkie kroki zostały wykonane poprawnie.
Pamiętaj, aby upewnić się, że wszystkie kroki zostały wykonane poprawnie, a cała instrukcja jest dla Ciebie jasna i klarowna. Być może problemem było zwykłe niedopatrzenie, bądź literówka.
W razie problemów zapraszamy do pisania wiadomości na e-mail: biuro@daqu.pl – Postaramy się pomóc.