‎‎‏‏‎  

HUAWEI B190 – 3WebCube3 – Konfiguracja początkowa – Ustawienie APN

HUAWEI B190 3WebCube3 – Konfiguracja początkowa

 

Jak skonfigurować router HUAWEI B190 3WebCube3?

W podanej instrukcji dowiesz się jak skonfigurować router HUAWEI B190 3WebCube3 oraz jak połączyć się za pomocą niego z Internetem. Nie jest to trudne i każdy powinien dać sobie z tym radę.

Zacznijmy od początku. Najważniejsze jest, aby karta SIM została włożona do routera przed podłączeniem zasilania. Sprawdź czy dobrze włożyłeś kartę oraz czy karta jest kompatybilna rozmiarem. W razie posiadania mniejszej karty SIM, możesz wykorzystać odpowiedni adapter, który pozwoli Ci wykorzystać potencjał routera.

Nazwa i hasło sieci bezprzewodowej:
Nazwa sieci i hasło do sieci bezprzewodowej znajduje się pod spodem pokrywy routera.
WiFi Name (SSID) czyli nazwa oraz WiFi Password – Hasło.

Początkowe kroki:
Po włożeniu karty SIM do routera podłącz urządzenie do zasilania. Odczekaj chwilę – włączy się on automatycznie. Następnie połącz się z siecią bezprzewodową.

Uwaga!
Po podłączeniu routera do komputera możliwe jest wystąpienie błędu “Brak dostępu do internetu”, jednakże nie ma się co tym przejmować. Internet nie jest potrzebny do konfiguracji.

Konfiguracja:
Włącz dowolną przeglądarkę internetową (Edge, Google Chrome, Firefox)
W wyszukiwarkę wpisz: 192.168.1.1

Jeżeli twoja karta posiada wymóg wpisania kodu PIN – wpisz go, weryfikacja nie potrwa długo.
Kod PIN powinieneś dostać od operatora na plastikowej karcie, w której była karta SIM, natomiast karty z naszego sklepu internetowego nie posiadają kodów PIN.

Jak zalogować się do routera HUAWEI B190 3WebCube3?
Po wykonaniu poprzednich kroków zostaniesz przekierowany do okienka logowania. Musisz tam wpisać hasło. Hasłem jest: “admin”. Po wpisaniu kliknij “Log In”.

Konfiguracji ciąg dalszy:

Kolejne okno daje możliwość zmiany hasła do routera, (w naszym przypadku mówimy o zmianie hasła potrzebnego do zalogowania się do ustawień routera).

Jeżeli już posiadasz połączenie z siecią, dalsze instrukcje są dla Ciebie zbędne. Jeżeli jednak nie posiadasz połączenia z siecią postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami.

 

Jak dodać profil operatora w HUAWEI B190 3WebCube3?
Być może router poprosi Cię o ponowne wpisanie hasła do routera – zrób to. Wykorzystaj hasło, które ustanowiłeś wcześniej. Następnie przejdź do zakładki “Advanced Settings” > “Network Settings” > “APN Settings”

 

Klikamy “Add a New Profile” i ustawiamy APN zgodnie z ustawieniami dla poszczególnego Operatora (Tabelka Poniżej).
Uwaga! Zmień ustawienie APN na “Static” oraz ustaw “Dial-up Number” na “*99#”!

Teraz musisz uzupełnić wiersze tak jak jest w tabelce poniżej. Następnie wciśnij “Save”.

Operator: Profile Name: User name:
Password:: APN:
Play dowolna [pozostaw puste] [pozostaw puste] internet
T-Mobile dowolna [pozostaw puste] [pozostaw puste] internet
Plus Plus [pozostaw puste] [pozostaw puste] plus
Orange Orange internet internet internet
Cyfrowy Polsat Polsat [pozostaw puste] [pozostaw puste] internet.cp
Virgin dowolna [pozostaw puste] [pozostaw puste] internet

Po chwili połączenie z internetem zostanie nawiązane.

 

Gratulacje! Udało Ci się skonfigurować i połączyć z internetem.

 

 

Jak przywrócić ustawienia fabryczne HUAWEI B190 3WebCube3?
Aby przywrócić router do ustawień fabrycznych należy przycisnąć przycisk pod klapką z wejściem na antenę zewnętrzną (Przytrzymaj go ok. 5 sekund). Router się uruchomi ponownie z przywróconymi ustawieniami fabrycznymi.

Więcej informacji i instrukcji dotyczących routera HUAWEI B190 3WebCam3
https://consumer.huawei.com/pl/support/

Ważne!
Upewnij się, że Karta SIM została poprawnie włożona do routera. Być może to właśnie zły układ karty może być problemem.
Jeżeli po konfiguracji nie nawiązałeś połączenia z internetem, bardzo możliwe, że któryś z powyższych kroków został zrobiony błędnie, bądź został pominięty. Postaraj się sprawdzić i upewnić się, że wszystko zostało zrobione poprawnie.

Pamiętaj, aby upewnić się, że wszystkie kroki zostały wykonane poprawnie, a cała instrukcja jest dla Ciebie jasna i klarowna. Być może problemem było zwykłe niedopatrzenie, bądź literówka.
W razie problemów zapraszamy do pisania wiadomości na e-mail: biuro@daqu.pl – Postaramy się pomóc.

 

 

 

Share

Comments are closed.