‎‎‏‏‎  

HUAWEI E5573 – Konfiguracja urządzenia (Zmiana Ustawienia APN)

HUAWEI E5573 – Konfiguracja urządzenia (Zmiana Ustawienia APN)

 

Jak skonfigurować HUAWEI E5573?
W podanej instrukcji dowiesz się jak skonfigurować HUAWEI E5573 oraz jak połączyć się za pomocą niego z Internetem. Nie jest to trudne i każdy powinien dać sobie z tym radę. Cała operacja nie powinna zająć dłużej niż parę minut. Warto dodać, że urządzenie HUAWEI E5573 nie posiada tzw. “SimLock’a” i działa z każdym operatorem.

Zacznijmy od początku. Sprawdź czy dobrze włożyłeś kartę oraz czy karta jest kompatybilna rozmiarem. HUAWEI E5573C obsługuje tylko karty w rozmiarze mini-SIM (2FF) W razie posiadania mniejszej karty SIM, możesz wykorzystać odpowiedni adapter, który pozwoli Ci wykorzystać potencjał routera.

Nazwa sieci bezprzewodowej i hasła w HUAWEI E5573C:
Nazwa sieci oraz hasło znajdują się na odwrocie klapki od urządzenia(Zasłaniająca baterię).

  • SSID – Nazwa Sieci Bezprzewodowej
  • WiFi KEY – Hasło do Sieci Bezprzewodowej

Konfiguracja:
Podłącz urządzenie do komputera za pomocą kabla USB, albo połącz się z jego siecią bezprzewodową. Ważne! Pierwsza opcja prawdopodobnie będzie wymagać instalacji sterowników.

Otwórz przeglądarką Internetową (Edge, Google Chrome, Firefox)
W wyszukiwarkę wpisz: 192.168.8.1

Ukaże Ci się okno z logowaniem do routera. Podane wiersze należy wypełnić:

  • Nazwa Użytkownika: admin
  • Hasło: admin

Ważne! Jeżeli twoja karta ma włączoną weryfikację Kodem PIN w tym momencie powinno wyskoczyć Ci okno, które każe Ci go wpisać. Jednakże, karty z naszego sklepu internetowego nie posiadają weryfikacji Kodem PIN.

Kolejne okno daje możliwość zmiany hasła do ustawień routera (Zarządzenia WWW). Jeżeli nie chcesz tego teraz robić wciśnij: “Później”.
Jeżeli jednak chcesz zmienić aktualną nazwę WiFi oraz hasło do niej, to wciśnij “Zmień Teraz“;
Ważne! Jeżeli nie zmieniasz od razu hasła, przejdź z instrukcją dalej.

Zostaniemy przekierowani na stronę z wpisaniem nowego hasła do zakładki z ustawieniem hasła. W podane wiersze wpisujemy:

  • Bieżące hasło: admin (domyślnie)
  • Nowe hasło: [Wpisujemy tutaj nasze nowe hasło]
  • Potwierdź hasło: [Wpisujemy tutaj nasze nowe hasło, w celu potwierdzenia]

Klikamy “Zastosuj“.

Zostaniemy przekierowani na stronę główną, aby dostać się do zakładki z konfiguracją – przechodzimy do zakładki “Ustawienia” > “Szybka Konfiguracja”.

 

Aby skonfigurować nasze urządzenie wymagane jest stworzenie Profilu Operatora. W tym celu musimy kliknąć “Nowy Profil“.

Otworzy nam się zakładka dot. utworzenia nowego profilu. W podane wiersze wpisujemy dane zgodnie z poniższą tabelką. Po wszystkim kliknij “Zapisz“.

 

Operator Nazwa Profilu Nazwa Użytkownika Hasło APN
Play Play [pozostaw puste] [pozostaw puste] internet
Plus Plus [pozostaw puste] [pozostaw puste] plus
Orange Orange internet internet internet
T-Mobile T-Mobile [pozostaw puste] [pozostaw puste] internet
Cyfrowy Polsat Polsat [pozostaw puste] [pozostaw puste] internet.cp

Teraz możemy przejść na Stronę Główną.

Gratulacje! Udało Ci się skonfigurować i połączyć z internetem.

 

Jak przywrócić ustawienia fabryczne HUAWEI E5573?
Pamiętaj, aby urządzenie podczas przywracania ustawień fabrycznych było włączone.

  • Zdejmij tylną klapkę;
  • Wciśnij przycisk RESET przez około 10 sekund;
  • Poczekaj, aż router uruchomi się ponownie.

 

Więcej informacji i instrukcji dotyczących routera HUAWEI E5573
https://consumer.huawei.com/pl/support/

Ważne!
Upewnij się, że Karta SIM została poprawnie włożona do routera. Być może to właśnie zły układ karty może być problemem.
Jeżeli po konfiguracji nie nawiązałeś połączenia z internetem, bardzo możliwe, że któryś z powyższych kroków został zrobiony błędnie, bądź został pominięty. Postaraj się sprawdzić i upewnić się, że wszystko zostało zrobione poprawnie.

Pamiętaj, aby upewnić się, że wszystkie kroki zostały wykonane poprawnie, a cała instrukcja jest dla Ciebie jasna i klarowna. Być może problemem było zwykłe niedopatrzenie, bądź literówka.
W razie problemów zapraszamy do pisania wiadomości na e-mail: biuro@daqu.pl – Postaramy się pomóc.

Share

Comments are closed.