HUAWEI Router 4G LTE B311s – 220 – Jak zmienić nazwę sieci bezprzewodowej i hasło

HUAWEI 4G LTE B311s-220 – Zmiana nazwy sieci bezprzewodowej i hasła

 

Jak zmienić nazwę sieci bezprzewodowej i hasła w HUAWEI B311s-220?
Proces zmiany nazwy sieci bezprzewodowej (WiFi) i hasła w routerze HUAWEI B311s-220 jest bardzo prosty i nie powinien nam zabrać więcej czasu niż kilka minut.

Otwieramy przeglądarkę internetową, następnie w wyszukiwarkę adresów wpisujemy: 192.168.8.1

192.168.8.1 Wpisujemy tam gdzie adres strony, np. onet.pl
192.168.8.1 Wpisujemy tam gdzie adres strony, np. onet.pl

Zaloguj się podając hasło do routera, które ustalałeś podczas konfiguracji początkowej.

Podaj hasło takie jak podczas konfiguracji początkowej.
Podaj hasło takie jak podczas konfiguracji początkowej.

Po zalogowaniu się, z górnej części menu wybierz zakładkę „Ustawienia WiFi„.

Ustawienia Wi-Fi > Podstawowe Ustawienia Wi-Fi
Ustawienia Wi-Fi > Podstawowe Ustawienia Wi-Fi

Teraz możemy przystąpić do modernizacji nazwy sieci oraz hasła.

  1. Nazwa WiFi (SSID) – wpisz wybraną nazwę dla sieci bezprzewodowej.
  2. Tryb Zabezpieczeń – Wybierz WPA2-PSK
  3. Hasło WiFi – wpisz wybrane hasło dla sieci bezprzewodowej. Ważne! Musi mieć ono minimum 8 znaków.
Przykładowy Wzór zmiany nazwy i hasła do WiFi.
Przykładowy Wzór zmiany nazwy i hasła do WiFi.

Po wykonaniu powyższych czynności twoja nazwa sieci bezprzewodowej i hasło zostaną zmienione.

Gratulacje! Udało Ci się zmienić nazwę sieci bezprzewodowej i hasło.

 

Jak przywrócić ustawienia fabryczne HUAWEI B311s-220?
Aby przywrócić router do ustawień fabrycznych należy przycisnąć przycisk z tyłu urządzenia na około 5 sekund. Przycisk ten jest podpisany słowem „reset„. Bardzo możliwe, że przywrócenie ustawień fabrycznych może okazać się idealną solucją dla problemów z internetem.

Więcej informacji i instrukcji dotyczących routera HUAWEI B311s-220
https://consumer.huawei.com/pl/support/

Ważne!
Upewnij się, że Karta SIM została poprawnie włożona do modemu. Być może to właśnie zły układ karty może być problemem.
Jeżeli po konfiguracji nie zmieniła się nazwa i hasło, postaraj się sprawdzić czy wszystkie kroki zostały wykonane poprawnie.

Pamiętaj, aby upewnić się, że wszystkie kroki zostały wykonane poprawnie, a cała instrukcja jest dla Ciebie jasna i klarowna. Być może problemem było zwykłe niedopatrzenie, bądź literówka.
W razie problemów zapraszamy do pisania wiadomości na e-mail: biuro@daqu.pl – Postaramy się pomóc.

Share

Comments are closed.