HUAWEI Router 4G LTE B535 – Zmiana nazwy sieci i bezprzewodowej

HUAWEI 4G LTE B535 – Zmiana nazwy sieci bezprzewodowej i hasła

 

Jak zmienić nazwę sieci bezprzewodowej i hasła w HUAWEI B535?
Proces zmiany nazwy sieci bezprzewodowej (WiFi) i hasła w routerze HUAWEI B535 jest bardzo prosty i nie powinien nam zabrać więcej czasu niż kilka minut.

Otwieramy przeglądarkę internetową, następnie w wyszukiwarkę adresów wpisujemy: 192.168.8.1

192.168.8.1 Wpisujemy tam gdzie adres strony, np. onet.pl
192.168.8.1 Wpisujemy tam gdzie adres strony, np. onet.pl

Zaloguj się podając hasło do routera, które ustalałeś podczas konfiguracji początkowej.

Po zalogowaniu się, z górnej części menu wybierz zakładkę „Ustawienia WiFi„.

Ustawienia Wi-Fi > Podstawowe Ustawienia Wi-Fi
Ustawienia Wi-Fi > Podstawowe Ustawienia Wi-Fi

Teraz możemy przystąpić do modernizacji nazwy sieci oraz hasła.

  1. Nazwa WiFi (SSID) – wpisz wybraną nazwę dla sieci bezprzewodowej.
  2. Tryb Zabezpieczeń – Wybierz WPA2-PSK
  3. Hasło WiFi – wpisz wybrane hasło dla sieci bezprzewodowej. Ważne! Musi mieć ono minimum 8 znaków.
Przykładowy Wzór zmiany nazwy i hasła do WiFi.
Przykładowy Wzór zmiany nazwy i hasła do WiFi.

Po wykonaniu powyższych czynności twoja nazwa sieci bezprzewodowej i hasło zostaną zmienione.

Gratulacje! Udało Ci się zmienić nazwę sieci bezprzewodowej i hasło.

 

Jak przywrócić ustawienia fabryczne HUAWEI B535?
Aby przywrócić router do ustawień fabrycznych należy przycisnąć przycisk z tyłu urządzenia na około 5 sekund. Przycisk ten jest podpisany słowem „reset„. Bardzo możliwe, że przywrócenie ustawień fabrycznych może okazać się idealną solucją dla problemów z internetem.

Więcej informacji i instrukcji dotyczących routera HUAWEI B535
https://consumer.huawei.com/pl/support/

Ważne!
Upewnij się, że Karta SIM została poprawnie włożona do modemu. Być może to właśnie zły układ karty może być problemem.
Jeżeli po konfiguracji nie zmieniła się nazwa i hasło, postaraj się sprawdzić czy wszystkie kroki zostały wykonane poprawnie.

Pamiętaj, aby upewnić się, że wszystkie kroki zostały wykonane poprawnie, a cała instrukcja jest dla Ciebie jasna i klarowna. Być może problemem było zwykłe niedopatrzenie, bądź literówka.
W razie problemów zapraszamy do pisania wiadomości na e-mail: biuro@daqu.pl – Postaramy się pomóc.

Share

Comments are closed.