‎‎‏‏‎  

Jak zarejestrować Kartę SIM T-Mobile?

 

Karta SIM T-Mobile – Rejestracja oraz Informacje

 

Jak mogę zarejestrować kartę SIM?
Rejestracja karty SIM jest bardzo intuicyjna i prosta. Ogólnie – Możesz to zrobić na kilka sposobów:

  • Online
  • Poprzez Infolinię
  • W punktach do tego przeznaczonych, np. Bank, Żabka, Poczta, itd. Możliwa jest również rejestracja w salonie T-Mobile.
  • Poprzez rejestracją z naszej strony (jednakże, nie będziesz mógł korzystać z aplikacji T-Mobile)

Jak zarejestrować kartę Online?
Rejestracja karty SIM Online jest możliwa dzięki aplikacji Banku Millenium. W tejże aplikacji musisz jedynie wejść w zakładkę nt. Bankowości Internetowej > Rejestracja Numeru. Pamiętaj! Karta SIM zostanie zarejestrowana na dane związane z połączonym kontem Bankowym.

Jak zarejestrować kartę poprzez Infolinię?
Podczas zakupu Karty SIM otrzymujesz na skrzynkę elektroniczną wiadomość z danymi zakupionej karty. Aby zarejestrować kartę:

  • Masz już zarejestrowany inny numer w systemie na kartę, abonamentowym lub MIX w T-Mobile?
  • Zarejestruj przez przepisanie danych z Twojego numeru.
  • Zadzwoń pod bezpłatny numer telefonu 606 606 606

 

Jak zarejestrować kartę stacjonarnie?
Aby zarejestrować kartę stacjonarnie musisz udać się do punktu, w którym taka rejestracja jest możliwa, np. Bank, Poczta, Żabka. Następnie musisz podać sprzedawcy swój Pesel oraz numer karty. Karta zostanie zarejestrowana.

Gratulacje! Udało Ci się zarejestrować kartę SIM!

 

Jak działa aplikacja T-Mobile?
Aplikacja Mój T-Mobile jest mobilną możliwością na otrzymywanie informacji nt. twojej Karty SIM. Dzięki niej możesz zobaczyć jakie posiadasz zużycie transferu, ile danego transferu zostało, itd.

 

Jeżeli nie chcesz korzystać z aplikacji, możliwością również jest dzwonienie pod wskazany kod, aby dowiedzieć się o stanie konta: *101# -stan konta i środków.

Jeżeli posiadasz więcej pytań dotyczących Karty SIM, a powyższa instrukcja nie zdołała na nie odpowiedzieć, możliwe jest, że poniższy FAQ Ci pomoże.

Zdjęcie "firma.t-mobile.pl"
Zdjęcie “firma.t-mobile.pl”

Ile kosztuje doładowanie konta?
Oferta kart jest tak atrakcyjna, że nie opłaca się doładowywać ich tradycyjnie. Przykładowe 100GB kosztuje standardowo 200 PLN, a nowa karta z transferem 100GB kosztuje około 50 złotych. W przypadku większych pakietów różnice są jeszcze większe. Gdy przydarzy Ci się nagły brak Internetu, polecamy doładować się za 5 PLN (2,5 G Internetu, ważne 3 dni) i w tym samym czasie zakupić nową kartę.

Czy można doładować swój numer?
Tak, jednakże, zawsze zalecamy klientom korzystanie z naszych Kart SIM jako z usług jednorazowych. Jeżeli pakiet internetu, bądź okres ważności się skończy – zakup nowej Karty SIM. Kartę SIM można doładować samodzielnie – wg cennika Operatora – co wychodzi drożej niż zakup nowej Karty SIM.

Kupiłem 500GB i po dwóch tygodniach przestał działać, oglądam bardzo mało Youtube, to NIEMOŻLIWE.
Jak w reklamach często niemożliwe staje się możliwe. Możliwe jest, aby YouTube leci cały dzień, albo jakiś inny użytkownik oglądał po kolei wszystkie odcinki serialu. A więc przed napisanie do nas, SAMODZIELNIE sprawdź za pomocą kodów oraz billingów, za pomocą aplikacji swoje zużycie. Dopiero gdy SPRAWDZISZ że coś jest nie tak – zgłoś się do nas. W zgłoszeniu napisz numer telefonu, którego dotyczy sprawa, jego numer PUK oraz dane do logowania do aplikacji.

Internet wolno chodzi, wydaje mi się że się skończył, czy możecie sprawdzić?
Chętnie byśmy sprawdzali wszystkie wysyłane karty, ale niestety nie mamy na to czasu. A więc, szanowny kliencie, samodzielnie proszę sprawdź swój pakiet oraz swoje zużycie. Posiadasz pełny dostęp oraz kontrolę nad tymi informacjami. Po wyczerpaniu pakietu dostaniesz stosownego SMS’a i nadchodzi czas, żeby zakupić nową kartę.

Jesteście świetni czy mogę kupić więcej kart np do firmy i czy dostaną Fakturę VAT?
Tak, oczywiście. Na stałe współpracujemy z wieloma firmami i organizacjami oraz wystawiamy faktury VAT 23%. Zapraszamy do kontaktu.

Kupiłem kartę tydzień temu i jej nie mam, ZRÓBCIE COŚ!!
Szanowny kliencie, każda wysyłana przez nas karta ma swój numer nadawczy, który zobaczysz w Allegro bądź w sklepie DaQu.pl. Posiadając takie dane samodzielnie masz możliwość interwencji w przypadku opóźnień oraz śledzenia statusu nadanej paczki. Gdy nadamy przesyłkę do Ciebie nasza moc sprawcza się kończy, i dalej to już firma, którą samodzielnie wybrałeś dostarczy Ci towar. Dlatego jeśli długo oczekujesz na przesyłkę, sprawdź jej status i skontaktuj się z przewoźnikiem.

Towar nie dotarł, przewoźnik zgubił przesyłkę co dalej?
Procedura reklamacji:
Opcja 1 -karta zarejestrowana na klienta. Klient udaje się do salonu, zgłasza zagubienie startera i wyrabia sobie duplikat, następnie posiadając już kartę reklamuje zagubienie przewoźnika.
Opcja 2 -karta zarejestrowana na naszą firmę. Tutaj działamy w przypadku gdy przesyłka, nie zmieniła statusu na inny w ciągu 7-diu dni na inny. Jeśli “utknęła” to po tym czasie wyślemy do Ciebie nową kartę, a samodzielnie będziemy reklamować zagubienie przewoźnika.

Kiedy dostanę fakturę VAT, nie znalazłem jej w przesyłce?
Faktury VAT wystawiamy kilka razy w miesiącu, nie później jak 14 dni od dokonania przez Ciebie zakupu. Fakturę wysyłamy w PDF na maila z Allegro. Sprawdź proszę również swój folder SPAM, czasami faktury tam trafiają.

Czy z karty można dzwonić i wysyłać SMS’y i ile to kosztuje?
Tak, można, ale wiąże się to z opłatami. Nasze karty przygotowywane są stricte jako internetowe, więc na koncie głównym posiadają groszowy stan konta. Jeśli chcesz dzwonić i SMS’ować musisz doładować konto, oraz pilnować, aby został na nim minimum1 grosz, w przeciwnym wypadku Internet przestanie działać. Cennik znajdziesz na stronach operatorów.

Czy mogę zarejestrować kartę Playa, za pomocą karty Plusa, Orange za Pomocą T-mobile itp?
Nie nie można. Play’a zarejestrujesz Play’em, a Plusa Plusem. Analogicznie jest w Orange.

Chciałbym kupić kartę, ale obawiam się ją rejestrować bez posiadania jej, czy mogę ją zarejestrować dopiero po otrzymaniu?
Niestety nie i już wyjaśniamy dlaczego. niezarejestrowana karta nie działa i nie mamy możliwości nabicia na niej pakietu internetowego. Co do Twoich danych szanowny klienci, to nie podajesz nam ich. Po prostu informujesz że karta jest zarejestrowania zaczyna działać. Nie znamy Twoich danych, na które zarejestrowałeś kartę, nie gromadzimy ich i nie przetwarzamy.

Czy można kartę zarejestrować bez wychodzenia z domu?
Tak, każdy operator ma możliwość rejestracji przez SMS, można też zarejestrować kartę przez Internet za pomocą ING oraz banku Millenium.

Jakie są metody rejestracji?
PLAY
– https://www.play.pl/kampanie/rejestracja/

Share

Comments are closed.