Konfiguracja i problem ze sprzętem

Konfiguracja i problem ze sprzętem – Odesłanie urządzenia po okresie 14 Dni. Jak to wygląda?


Po terminie bezpłatnego zwrotu, który wynosi 14 dni, klient może odesłać do nas swój sprzęt w przypadku gdy występują z nim problemy, nie będące jednocześnie problemami związanymi z konfiguracją bądź kompatybilnością.
(Za wysyłkę urządzenia do nas, po upływie okresu na darmowy zwrot, koszt ponosi klient. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem)

 

Sprzęt, który odsyłany jest do nas – jako NIE DZIAŁAJĄCY – a jedynym problemem jest konfiguracja lub brak kompatybilności, np. modem z routerem. Jego konfiguracja nie jest realizowana bezpłatnie.

W przypadku, gdy produkt działa, a problem klienta wynika z braku konfiguracji lub niekompatybilnych urządzeń – wtedy klient pokrywa koszty wysyłki oraz odsyłki towaru, a także opłaca opłatę serwisową w kwocie 15 PLN brutto.

 

Przykład 1:

Pan Adam kupił w Sierpniu 2021 router DWR-116 – sam router bez modemu. W dniu 20 Listopada zwrócił do nas Router bo „nie działał”. Mimo sugestii telefonicznych, że problem leży po stronie konfiguracji, tj. Klient nie skonfigurował urządzenia wg wysłanej do niego instrukcji.
Pan Adam zdecydował się na zwrot sprzętu. Sprzęt po sprawdzeniu okazał się sprawny, a problemem była konfiguracja.

Pan Adam zapłaci za wysyłkę towaru w dnie strony oraz 15 PLN za serwis.

 

Przykład 2:

Pan Robert kupił we Wrześniu 2021 router DWR-116 – sam router bez modemu. W dniu 20 Października zwrócił do nas Router bo „nie działał”. Mimo sugestii telefonicznych, że problem leży po stronie konfiguracji, zdecydował się na zwrot sprzętu do naprawy. Sprzęt po sprawdzeniu okazał się sprawny, a problemem była niekompatybilność sprzętu z modemem.

Pan Robert zapłaci za wysyłkę towaru w dnie strony oraz 15 PLN za serwis.

 

Przykład 3:

Pan Michał kupił w Lipcu 2021 router E5573. W dniu 20 Października zwrócił do nas Router bo „nie działał”. Faktycznie okazało się, że uszkodzeniu uległo gniazdo ładowania USB, które zostało wyrwane. Reklamacja została rozpatrzona negatywnie, ponieważ takie uszkodzenie nie podlega gwarancji. (Jest to wynik nadmiarowej eksploatacji urządzenia).

Pan Michał zapłaci za wysyłkę towaru w jedną stronę, oraz 0 PLN za serwis.

 

Przykład 4:

Pan Zenon kupił w grudniu 2021r. Router D-Link DWR 116. Niestety urządzenie po upływie 14 Dni zostało do nas zwrócone. Powodem było „Nie działa router, nie ma internetu”. Po sprawdzeniu, faktycznie okazało się, że urządzenie uległo uszkodzeniu, na które nikt nie miał wpływu. (Uszkodzone zarządzanie stroną WWW).

Pan Zenon opłacił wysyłkę towaru w jedną stronę, 0 PLN za serwis, a urządzenie zostało wymienione.

 

Reasumując – kupujący zostanie obciążany kosztami, jeśli okaże się, że mimo naszych sugestii przed zwrotem, że problem dotyczył kwestii konfiguracji, bądź braku kompatybilności z urządzeniem, zdecydował się na odesłanie urządzenia do nas.

 

W razie pytań zachęcamy do kontaktu, oraz do dokładnego przejrzenia działu z instrukcjami, zanim zdecydujecie się Państwo na zwroty. Z naszego doświadczenia wiemy, że zdecydowana większość spraw są Państwo w stanie sami rozwiązań, wystarczy się chwilę skoncentrować i skorzystać z naszych instrukcji. Diabeł tkwi w szczegółach.

 

Share

Comments are closed.