‎‎‏‏‎  

Rejestracja i Eksploatacja Karty SIM – Najczęstsze Pytania

Rejestracja i Eksploatacja Karty SIM – Najczęstsze Pytania

 

1. Nie mogę zarejestrować Karty SIM. Wyskakuje błąd!
Często zdarza się, że systemy do rejestracji Kart SIM – Czy to w Żabce, na Poczcie, w Kiosku Ruchu, czy też w Banku (Millenium oraz ING) ulegają awariom, bądź prowadzone są w tym czasie prace konserwacyjne/techniczne. Dane problemy często trwają od kilku godzin, aż do jednego dnia. Po takiej awarii często problem znika, a Kartę SIM można już zarejestrować.
Bywa czasami tak, że np. poszczególne punkty posiadają problemy z rejestracją Kart SIM, tzn. Rejestracja na Poczcie Polskiej będzie nie możliwa, lecz rejestracja w Żabce przejdzie pomyślnie.
Zdarza się tak, gdyż  dane punkty stacjonarne – Żabka, Poczta Polska, Kiosk Ruchu, czy punkty mobilne, jak np. Aplikacja Bankowa są tylko pośrednikami Operatorów. Przesyłają oni dane do wybranego Operatora.

2. Mam waszą Kartę SIM i internet wolno chodzi/zacina się!
Nasze Karty SIM nie posiadają żadnych ograniczników prędkości, ani tzw. “lejków”. Nasze Karty SIM działają w taki sposób na jaki pozwala aktualnie zasięg Operatora, bądź infrastruktura Nadajników odpowiedzialnych za Internet Mobilny.
Jeżeli internet zwalnia, warto sprawdzić konsultując się z Operatorem czy w wybranej lokalizacji nie są prowadzone jakieś prace techniczne/konserwacyjne oraz czy nie uległ uszkodzeniu, któryś z nadajników w pobliżu.

3. Ile mam czekać na przesyłkę? Mija już tydzień od zakupu!
Szanowny kliencie, jeżeli zakupiłeś u nas Kartę SIM, to po zakupie (W ciągu kilku minut) otrzymałeś od nas wiadomość z danymi Karty SIM, tj. Numer oraz Numer SIM. Za ich pomocą należy takową Kartę SIM zarejestrować. W danym mailu od nas, znajduje się pełna instrukcja dot. tego jak taką Kartę SIM można zarejestrować.
Jeżeli Kartę SIM zarejestrowałeś i nadal Twoje zamówienie nie zostało wysłane, upewnij się, że wysłałeś do nas wiadomość, że Karta SIM została zarejestrowana. (Bądź powiadomiłeś nas o tym fakcie w inny sposób). Nie mamy wglądu do wszystkich Kart SIM i nie widzimy czy Karta SIM została zarejestrowana.
Jeżeli Kartę SIM zarejestrowałeś w piątek wieczorem, bądź w przeddzień Dnia Świątecznego – bardzo nam przykro, weekend oraz święta są dla nas okresem odpoczynku. Twoje zamówienie zostanie przekazane do realizacji w najbliższy dzień roboczy.

4. Zarejestrowałem Kartę SIM i nie mam jej w aplikacji, co robić?
Jeżeli Karta SIM została zarejestrowana przez Klienta, jest on jej jedynym właścicielem oraz osobą decyzyjną. Nie otrzymujemy, ani nie posiadamy dostępu do żadnych informacji nt. Kart SIM Klienta. Nie jesteśmy upoważnionymi osobami do takich informacji.
Jeżeli posiadasz jakiś problem ze swoją Kartą SIM – pierwszym krokiem powinno być zweryfikowanie problemu, tzn. Czy posiadasz na Karcie SIM pakiet internetowy, czy dany pakiet nie został wyczerpany, czy nie posiadasz włączonej jakiejś usługi/pobierania/wysyłania/wirusa, który wykorzystuje internet i korzysta z Twojej Karty SIM. Następnie skonsultuj się z Operatorem. Jako właściciel Karty SIM otrzymasz pełne spektrum informacji nt. Twojej Karty SIM.

5. Ile kosztuje doładowanie konta?
Oferta kart jest tak atrakcyjna, że nie opłaca się doładowywać ich tradycyjnie. Przykładowe 100GB kosztuje standardowo 200 PLN, a nowa karta z transferem 100GB kosztuje około 50 złotych. W przypadku większych pakietów różnice są jeszcze większe. Gdy przydarzy Ci się nagły brak Internetu, polecamy doładować się za 5 PLN (2,5 G Internetu, ważne 3 dni) i w tym samym czasie zakupić nową kartę.

6. Czy można doładować swój numer?
Tak, jednakże, zawsze zalecamy klientom korzystanie z naszych Kart SIM jako z usług jednorazowych. Jeżeli pakiet internetu, bądź okres ważności się skończy – zakup nowej Karty SIM. Kartę SIM można doładować samodzielnie – wg cennika Operatora – co wychodzi drożej niż zakup nowej Karty SIM.

7. Kupiłem 500GB i po dwóch tygodniach przestał działać, oglądam bardzo mało YouTube, to NIEMOŻLIWE.
Jak w reklamach często niemożliwe staje się możliwe. Możliwe jest, aby YouTube leci cały dzień, albo jakiś inny użytkownik oglądał po kolei wszystkie odcinki serialu. A więc przed napisanie do nas, SAMODZIELNIE sprawdź za pomocą kodów oraz billingów, za pomocą aplikacji swoje zużycie. Dopiero gdy SPRAWDZISZ że coś jest nie tak – zgłoś się do nas. W zgłoszeniu napisz numer telefonu, którego dotyczy sprawa, jego numer PUK oraz dane do logowania do aplikacji.

8. Internet wolno chodzi, wydaje mi się że się skończył, czy możecie sprawdzić?
Chętnie byśmy sprawdzali wszystkie wysyłane karty, ale niestety nie mamy na to czasu. A więc, szanowny kliencie, samodzielnie proszę sprawdź swój pakiet oraz swoje zużycie. Posiadasz pełny dostęp oraz kontrolę nad tymi informacjami. Po wyczerpaniu pakietu dostaniesz stosownego SMS’a i nadchodzi czas, żeby zakupić nową kartę.

9. Jesteście świetni czy mogę kupić więcej kart np do firmy i czy dostaną Fakturę VAT?
Tak, oczywiście. Na stałe współpracujemy z wieloma firmami i organizacjami oraz wystawiamy faktury VAT 23%. Zapraszamy do kontaktu.

10. Kupiłem kartę tydzień temu i jej nie mam, ZRÓBCIE COŚ!!
Szanowny kliencie, każda wysyłana przez nas karta ma swój numer nadawczy, który zobaczysz w Allegro bądź w sklepie DaQu.pl. Posiadając takie dane samodzielnie masz możliwość interwencji w przypadku opóźnień oraz śledzenia statusu nadanej paczki. Gdy nadamy przesyłkę do Ciebie nasza moc sprawcza się kończy, i dalej to już firma, którą samodzielnie wybrałeś dostarczy Ci towar. Dlatego jeśli długo oczekujesz na przesyłkę, sprawdź jej status i skontaktuj się z przewoźnikiem.

11. Towar nie dotarł, przewoźnik zgubił przesyłkę co dalej?
Procedura reklamacji:
Opcja 1 -karta zarejestrowana na klienta. Klient udaje się do salonu, zgłasza zagubienie startera i wyrabia sobie duplikat, następnie posiadając już kartę reklamuje zagubienie przewoźnika.
Opcja 2 -karta zarejestrowana na naszą firmę. Tutaj działamy w przypadku gdy przesyłka, nie zmieniła statusu na inny w ciągu 7-diu dni na inny. Jeśli „utknęła” to po tym czasie wyślemy do Ciebie nową kartę, a samodzielnie będziemy reklamować zagubienie przewoźnika.

12. Kiedy dostanę fakturę VAT, nie znalazłem jej w przesyłce?
Faktury VAT wystawiamy kilka razy w miesiącu, nie później jak 14 dni od dokonania przez Ciebie zakupu. Fakturę wysyłamy w PDF na maila z Allegro. Sprawdź proszę również swój folder SPAM, czasami faktury tam trafiają.

13. Czy z karty można dzwonić i wysyłać SMS’y i ile to kosztuje?
Tak, można, ale wiąże się to z opłatami. Nasze karty przygotowywane są stricte jako internetowe, więc na koncie głównym posiadają groszowy stan konta. Jeśli chcesz dzwonić i SMS’ować musisz doładować konto, oraz pilnować, aby został na nim minimum1 grosz, w przeciwnym wypadku Internet przestanie działać. Cennik znajdziesz na stronach operatorów.

14. Czy mogę zarejestrować kartę Playa, za pomocą karty Plusa, Orange za Pomocą T-mobile itp?
Nie nie można. Play’a zarejestrujesz Play’em, a Plusa Plusem. Analogicznie jest w Orange.

15. Chciałbym kupić kartę, ale obawiam się ją rejestrować bez posiadania jej, czy mogę ją zarejestrować dopiero po otrzymaniu?
Niestety nie i już wyjaśniamy dlaczego. niezarejestrowana karta nie działa i nie mamy możliwości nabicia na niej pakietu internetowego. Co do Twoich danych, szanowny kliencie, to nie podajesz nam ich. Po prostu informujesz że karta jest zarejestrowana. Nie znamy Twoich danych, na które zarejestrowałeś kartę, nie gromadzimy ich i nie przetwarzamy.

16. Czy można kartę zarejestrować bez wychodzenia z domu?
Tak, każdy operator ma możliwość rejestracji przez SMS, można też zarejestrować kartę przez Internet za pomocą ING oraz banku Millenium.

 

Jeżeli posiadasz jakieś pytanie, które Cię nurtuje, a nie znalazłeś powyżej odpowiedzi – skontaktuj się z nami!
Zapraszamy do korespondencji: biuro@daqu.pl, bądź poprzez naszego Facebooka!

Share

Comments are closed.