‎‎‏‏‎  

Vodafone R218h – Konfiguracja – Zmiana Ustawienia APN

Vodafone R218h – Konfiguracja początkowa

 

Jak skonfigurować Vodafone R218h?
Poniższa instrukcja pozwoli Ci samemu skonfigurować i połączyć się z Internetem za pomocą urządzenia: Vodafone R218h – kompaktowego routera. Dodatkowym atutem urządzenia jest brak tzw. “SimLocka“.
Cała operacja nie jest wymagająca i nie powinna zająć Ci dłużej niż parę minut. Postępuj zgodnie z instrukcjami.

Wymogi dotyczące karty SIM:
Vodafone 218h obsługuje tylko karty w standardowym rozmiarze MiniSIM (2FF). Jeżeli twoja karta SIM jest mniejsza, spróbuj zaopatrzyć się w adapter, który powiększy rozmiar karty.

Nazwa sieci bezprzewodowej oraz hasło:
Nazwa oraz Hasło do WiFi znajdują się na naklejce pod klapką z tyłu urządzenia.

  • SSID – nazwa sieci bezprzewodowej
  • WIFI KEY – hasło do sieci bezprzewodowej

Konfiguracja: 
Otwórz przeglądarką internetową (Edge, Google Chrome, Firefox)
Przejdź pod adres: 192.168.0.1

192.168.0.1 wpisujemy tam gdzie adres strony, np. onet.pl
192.168.0.1 wpisujemy tam gdzie adres strony, np. onet.pl

Twoim oczom ukaże się strona główna routera. W górnej części ekranu wybierz język: English.

Choose Language > English
Choose Language > English

Jeżeli twoja karta SIM posiada weryfikację kodem PIN, w menu ukaże Ci się opcja (PIN is required) wpisania danego kodu. Wpisz go w wiersz: Enter current PIN code, a następnie naciśnij przycisk: Submit.
Ważne!
Kod PIN powinieneś dostać od operatora. Znajduje się on na plastikowej karcie, z której wyjmowałeś Kartę SIM.
Jednakże – Karty SIM z naszego sklepu internetowego nie posiadają weryfikacji PIN.

Jeżeli posiadasz już połączenie z Internetem, dalsze instrukcje są dla Ciebie zbędne. Jeżeli nie – postępuj zgodnie z poniższymi wytycznymi.

W prawym górnym rogu naciśnij przycisk: Login.

Główna strona Routera
Główna strona Routera > Login (Prawy górny róg)

Zostałeś przekierowany do okna Logowania. W podanym wierszu wpisz słowo: admin. Zatwierdź przyciskiem: Login.

Login: admin
Login: admin

Następnie przejdź do zakładki: Connection.

Lewa kolumna > Connection
Lewa kolumna > Connection

Teraz w wierszu Account Type wybierz opcję: Custom.

Resztę wierszy uzupełnij zgodnie z poniższą tabelką.

Operator APN DNS oraz DNS2 Security Username Password Confirm Password
Orange internet [pozostaw puste] PAP internet internet internet
Play internet [pozostaw puste] PAP [pozostaw puste] [pozostaw puste] [pozostaw puste]
Plus plus [pozostaw puste] PAP [pozostaw puste] [pozostaw puste] [pozostaw puste]
T-Mobile internet [pozostaw puste] PAP [pozostaw puste] [pozostaw puste] [pozostaw puste]
Aero2 darmowy [pozostaw puste] PAP [pozostaw puste] [pozostaw puste] [pozostaw puste]
Przykładowy wzór dla Orange
Przykładowy wzór dla Orange

Potwierdź zmiany przyciskiem: Save.

Gratulacje! Udało Ci się skonfigurować i nawiązać połączenie z siecią!

 

Jak przywrócić ustawienia fabryczne Vodafone R218h?
Przywrócenie ustawień fabrycznych jest bardzo proste. Należy jednak wspomnieć, że urządzenie powinny być włączone podczas wykonywania danej czynności.
Pod tylną klapką urządzenia znajduje się przycisk RESET. Wciśnij i przytrzymaj go przez około 5 sekund. Urządzenie uruchomi się ponownie z przywróconymi ustawieniami fabrycznymi.

 

Więcej informacji i instrukcji dotyczących routera Vodafone R218h:
https://fccid.io/QISR218H/User-Manual/UserManual-3463360

 

Ważne!
Upewnij się, że Karta SIM została poprawnie włożona do routera. Być może to właśnie zły układ karty może być problemem.
Kod PIN powinien znajdować się na plastikowej karcie, z której wyjęta została karta SIM.

Jednakże – Karty SIM z naszego sklepu internetowego nie posiadają kodów PIN.
Jeżeli po konfiguracji nadal nie masz połączenia z internetem postaraj się sprawdzić, czy wszystkie kroki zostały wykonane poprawnie.
Być może problemem może okazać się przeglądarka, która blokuje wymagany skrypt. Jeżeli wszystkie kroki zostały wykonane poprawnie, a połączenia z internetem nadal nie ma, postaraj się zmienić przeglądarkę.

Upewnij się, że cała instrukcja jest dla Ciebie jasna i klarowna oraz czy wszystkie kroki zostały wykonane prawidłowo. Jeżeli coś nie działa – sprawdź, być może to zwykłe niedopatrzenie, bądź literówka.
W razie problemów zapraszamy do pisania wiadomości na e-mail: biuro@daqu.pl – Postaramy się pomóc.

Share

Comments are closed.