ZTE MF971R – Konfiguracja Początkowa – Zmiana Ustawienia APN
ZTE MF971R LTE – Instrukcja obsługi i podłączenia
Jak skonfigurować ZTE MF971R?
Podane kroki pozwolą Ci podłączyć i ustawić router. Podany model nie posiada tzw. “SimLock’a”, dzięki czemu może on działać z każdym operatorem.
Jak włożyć kartę do ZTE MF971R?
Wejście na kartę SIM znajduje się pod klapką z przyciskiem resetu. (Bok urządzenia)
Na początek:
W niektórych przypadkach, router może połączyć się automatycznie z niektórymi operatorami. Wtedy automatycznie wykrywa ustawienia (Wystarczy poczekać kilka minut). Jednakże – jak w dużej ilości urządzeń – ustawienie AutoAPN jest wadliwe i często nie jest w stanie dobrać poprawnych ustawień.
Jak nazywa się moja sieć?
Nazwa sieci oraz hasło znajdują się na naklejce z tyłu urządzenia. ( SSID oraz Hasło).
Początkowa Konfiguracja, czyli jak włączyć router ZTE MF971R?
- Włóż Kartę SIM do routera;
- Włącz urządzenie;
- Połącz się z siecią bezprzewodową Routera za pomocą komputera/telefonu/tabletu, etc.;
- Jeżeli internet już działa, dalsza konfiguracja nie jest potrzebna. Jeżeli nie – przejdź dalej.
Ciąg Dalszy:
Włącz przeglądarkę, po czym w wyszukiwarkę wpisz: 192.168.0.1 (Bardzo często dana strona włączy się automatycznie po podłączeniu się z siecią routera).
Otworzy Ci się strona logowania do ustawień routera:
Następnie ukaże Ci się okno logowania, wpisz hasło: admin
Potwierdź logowanie, a następnie – wybierz opcję, która Cię satysfakcjonuje – zmiana hasła, czy pozostanie przy haśle: admin.
Następnie pokaże Ci się okno konfiguracji sieci bezprzewodowej. Działaj wedle uznania i własnych potrzeb oraz wymagań dot. WiFi.
Twoim oczom ukaże się Strona Startowa ustawień urządzenia ZTE M971R;
Jeżeli posiadasz już połączenie z Internetem dalsza instrukcja jest dla Ciebie zbędna. Natomiast, jeżeli nie:
Przejdź w zakładkę ustawienia, która znajduje się na środku ekranu, a następnie Profile Połączeń:
Następnie wybierz Zarządzanie Profilami
Wybierz opcję Ręczny, a następnie uzupełnij pola wg tabeli poniżej, bądź zaleceń Operatora. Poniżej przykład uzupełnienia dla Plusa.
Operator: | Nazwa Użytkownika: | Hasło: | Numer Dostępowy: | APN: |
Play | [Pozostaw Puste] | [Pozostaw Puste] | *99# | internet |
Orange | internet | internet | *99# | internet |
Plus | [Pozostaw Puste] | [Pozostaw Puste] | *99# | plus |
Aero2 | [Pozostaw Puste] | [Pozostaw Puste] | *99# | darmowy |
Cyfrowy Polsat | [Pozostaw Puste] | [Pozostaw Puste] | *99# | Internet.cp |
T-Mobile | [Pozostaw Puste] | [Pozostaw Puste] | *99# | internet |
Virgin | [Pozostaw Puste] | [Pozostaw Puste] | *99# | internet |
Następnie kliknij Zapisz, po czym ustaw nowo utworzony profil jako domyślny.
Router automatycznie powinien nawiązać połączenie z siecią. Jeżeli to nie nastąpi – rozłącz swoje połączenie, po czym połącz się znowu.
Gratulacje! Udało Ci się skonfigurować i połączyć z Internetem.
Jak przywrócić ustawienia fabryczne w routerze ZTE MF971R?
W razie problemów, zbawienne może okazać się przywrócenie ustawień fabrycznych. Aby to zrobić wystarczy wcisnąć przycisk znajdujący się na urządzeniu. Aby przywrócić ustawienia fabryczne należy przycisnąć i przytrzymać – na około 10 sekund przycisk znajdujący się na górze routera. Jest on podpisany słowem “Reset“.
Więcej informacji i instrukcji dotyczących routera ZTE MF971R
https://www.zte.com.cn/global/
Ważne!
Upewnij się, że Karta SIM została poprawnie włożona do modemu. Być może to właśnie zły układ karty może być problemem.
Kod PIN powinien znajdować się na plastikowej karcie, z której wyjęta została karta SIM.
Jednakże – Karty SIM z naszego sklepu internetowego nie posiadają kodów PIN.
Jeżeli po konfiguracji nadal nie masz połączenia z internetem postaraj się sprawdzić, czy wszystkie kroki zostały wykonane poprawnie.
Być może problemem może okazać się przeglądarka, która blokuje wymagany skrypt. Jeżeli wszystkie kroki zostały wykonane poprawnie, a połączenia z internetem nadal nie ma, postaraj się zmienić przeglądarkę.
Upewnij się, że cała instrukcja jest dla Ciebie jasna i klarowna oraz czy wszystkie kroki zostały wykonane prawidłowo. Jeżeli coś nie działa – sprawdź, być może to zwykłe niedopatrzenie, bądź literówka.
W razie problemów zapraszamy do pisania wiadomości na e-mail: biuro@daqu.pl – Postaramy się pomóc.