‎‎‏‏‎  

ZTE MF971R – Konfiguracja Początkowa – Zmiana Ustawienia APN

ZTE MF971R LTE – Instrukcja obsługi i podłączenia

Jak skonfigurować ZTE MF971R?

Podane kroki pozwolą Ci podłączyć i ustawić router. Podany model nie posiada tzw. “SimLock’a”, dzięki czemu może on działać z każdym operatorem.

Jak włożyć kartę do ZTE MF971R?

Wejście na kartę SIM znajduje się pod klapką z przyciskiem resetu. (Bok urządzenia)

Na początek:

W niektórych przypadkach, router może połączyć się automatycznie z niektórymi operatorami. Wtedy automatycznie wykrywa ustawienia (Wystarczy poczekać kilka minut). Jednakże – jak w dużej ilości urządzeń – ustawienie AutoAPN jest wadliwe i często nie jest w stanie dobrać poprawnych ustawień.

Jak nazywa się moja sieć?

Nazwa sieci oraz hasło znajdują się na naklejce z tyłu urządzenia. ( SSID oraz Hasło).

Początkowa Konfiguracja, czyli jak włączyć router ZTE MF971R?

  1. Włóż Kartę SIM do routera;
  2. Włącz urządzenie;
  3. Połącz się z siecią bezprzewodową Routera za pomocą komputera/telefonu/tabletu, etc.;
  4. Jeżeli internet już działa, dalsza konfiguracja nie jest potrzebna. Jeżeli nie – przejdź dalej.

Ciąg Dalszy:

Włącz przeglądarkę, po czym w wyszukiwarkę wpisz: 192.168.0.1 (Bardzo często dana strona włączy się automatycznie po podłączeniu się z siecią routera).

Otworzy Ci się strona logowania do ustawień routera:

Następnie ukaże Ci się okno logowania, wpisz hasło: admin

 

Potwierdź logowanie, a następnie – wybierz opcję, która Cię satysfakcjonuje – zmiana hasła, czy pozostanie przy haśle: admin.

Następnie pokaże Ci się okno konfiguracji sieci bezprzewodowej. Działaj wedle uznania i własnych potrzeb oraz wymagań dot. WiFi.

Twoim oczom ukaże się Strona Startowa ustawień urządzenia ZTE M971R;

Jeżeli posiadasz już połączenie z Internetem dalsza instrukcja jest dla Ciebie zbędna. Natomiast, jeżeli nie:

Przejdź w zakładkę ustawienia, która znajduje się na środku ekranu, a następnie Profile Połączeń:

Następnie wybierz Zarządzanie Profilami

 

Wybierz opcję Ręczny, a następnie uzupełnij pola wg tabeli poniżej, bądź zaleceń Operatora. Poniżej przykład uzupełnienia dla Plusa.

 

Operator: Nazwa Użytkownika: Hasło: Numer Dostępowy: APN:
Play [Pozostaw Puste] [Pozostaw Puste] *99# internet
Orange internet internet *99# internet
Plus [Pozostaw Puste] [Pozostaw Puste] *99# plus
Aero2 [Pozostaw Puste] [Pozostaw Puste] *99# darmowy
Cyfrowy Polsat [Pozostaw Puste] [Pozostaw Puste] *99# Internet.cp
T-Mobile [Pozostaw Puste] [Pozostaw Puste] *99# internet
Virgin [Pozostaw Puste] [Pozostaw Puste] *99# internet

Następnie kliknij Zapisz, po czym ustaw nowo utworzony profil jako domyślny.

Router automatycznie powinien nawiązać połączenie z siecią. Jeżeli to nie nastąpi – rozłącz swoje połączenie, po czym połącz się znowu.


Gratulacje! Udało Ci się skonfigurować i połączyć z Internetem.

 

Jak przywrócić ustawienia fabryczne w routerze ZTE MF971R?

W razie problemów, zbawienne może okazać się przywrócenie ustawień fabrycznych. Aby to zrobić wystarczy wcisnąć przycisk znajdujący się na urządzeniu. Aby przywrócić ustawienia fabryczne należy przycisnąć i przytrzymać – na około 10 sekund przycisk znajdujący się na górze routera. Jest on podpisany słowem “Reset“.

Więcej informacji i instrukcji dotyczących routera ZTE MF971R
https://www.zte.com.cn/global/

Ważne!

Upewnij się, że Karta SIM została poprawnie włożona do modemu. Być może to właśnie zły układ karty może być problemem.
Kod PIN powinien znajdować się na plastikowej karcie, z której wyjęta została karta SIM.

Jednakże – Karty SIM z naszego sklepu internetowego nie posiadają kodów PIN.
Jeżeli po konfiguracji nadal nie masz połączenia z internetem postaraj się sprawdzić, czy wszystkie kroki zostały wykonane poprawnie.
Być może problemem może okazać się przeglądarka, która blokuje wymagany skrypt. Jeżeli wszystkie kroki zostały wykonane poprawnie, a połączenia z internetem nadal nie ma, postaraj się zmienić przeglądarkę.

Upewnij się, że cała instrukcja jest dla Ciebie jasna i klarowna oraz czy wszystkie kroki zostały wykonane prawidłowo. Jeżeli coś nie działa – sprawdź, być może to zwykłe niedopatrzenie, bądź literówka.
W razie problemów zapraszamy do pisania wiadomości na e-mail: biuro@daqu.pl – Postaramy się pomóc.

Share

Comments are closed.