ZyXel LTE3202-M430 – Zmiana Nazwy i Hasła do WiFi
ZyXel LTE3202-M430 – Zmiana nazwy sieci bezprzewodowej i hasła
Jak zmienić nazwę sieci bezprzewodowej i hasło w routerze ZyXel LTE3202-M430?
Zmiana nazwy sieci bezprzewodowej oraz hasła nie jest niczym trudnym. Z pewnością sobie poradzisz, a cała czynność nie zajmie Ci dłużej niż parę minut. Jeżeli interesuje Cię zmiana nazwy sieci bezprzewodowej, zalecamy również zmienić hasło.
Od początku:
Otwórz przeglądarkę internetową (Edge, Google Chrome, Firefox)
Następnie przejdź pod adres: 192.168.1.1
Zostaniesz przekierowany na stronę logowania. W podanych wierszach:
Username: wpisz słowo “admin”
Password: wpisz hasło, które ustawiłeś na początku konfiguracji routera.
Wciśnij przycisk “Login“.
Z górnej części menu wybierz zakładkę “Configuration“.
Następnie z lewej kolumny wybierz “WiFi“, a później “WiFi Settings“.
Na środkowej części ekranu ukażą Ci się wiersze do edytowania.
- Network Name (SSID) – Nazwa Sieci Bezprzewodowej – wpisz wybraną nazwę WiFI
- Key – Hasło do Sieci Bezprzewodowej – wpisz wybrane hasło do WiFi. Pamiętaj! Powinno ono mieć co najmniej 8 znaków.
Pozostałe opcje zostaw bez zmian.
Zatwierdź zmiany za pomocą przycisku “Apply“.
Po chwili Router zacznie nadawać sieć o podanej przez Ciebie nazwie.
Gratulacje! Udało Ci się zmienić nazwę sieci bezprzewodowej oraz hasło!
Jak przywrócić router do ustawień fabrycznych?
Aby przywrócić urządzenie do ustawień fabrycznych należy przycisnąć i przytrzymać przez ok. 10 sekund przycisk RESET, znajdujący się obok przycisku WPS na routerze. Możesz w tym celu wykorzystać jakiś cienki przedmiot.
Po chwili router uruchomi się ponownie z przywróconymi ustawieniami fabrycznymi.
Należy zaznaczyć, że router podczas tej operacji powinien być włączony.
Więcej informacji i instrukcji dotyczących routera ZyXel LTE3202-M430
https://service-provider.zyxel.com/emea/en/products
Ważne!
Upewnij się, że Karta SIM została poprawnie włożona do routera. Być może to właśnie zły układ karty może być problemem.
Jeżeli po konfiguracji nie zmieniła się nazwa i hasło, postaraj się sprawdzić czy wszystkie kroki zostały wykonane poprawnie.
Pamiętaj, aby upewnić się, że wszystkie kroki zostały wykonane poprawnie, a cała instrukcja jest dla Ciebie jasna i klarowna. Być może problemem było zwykłe niedopatrzenie, bądź literówka.
W razie problemów zapraszamy do pisania wiadomości na e-mail: biuro@daqu.pl – Postaramy się pomóc.