‎‎‏‏‎  

ZyXel LTE3311-Q222 – Zmiana Hasła Użytkownika (Zarządzanie WWW)

ZyXel LTE3311-Q222 – Zmiana Hasła Użytkownika (Zarządzanie WWW)

 

Jak zmienić hasło Użytkownika w routerze ZyXel LTE3311-Q222?
Logowanie się do ustawień routera to bardzo ważna funkcja. Strona z zarządzaniem routerem jest bardzo często wymagana podczas konfiguracji, czy też planowanych przez nas zmian w funkcjonowaniu routera. Zdarza się, że domyślne hasło jest za trudne do zapamiętania, a ciągłe odwracanie routera w celu przepisania hasła bywa uciążliwe. W celu komfortu przychodzi do nas opcja zmiany hasła użytkownika. Dzięki niej będziemy mogli spokojniej zarządzać naszym urządzeniem.

Proces Zmiany Hasła:

Otwórz dowolną przeglądarkę (Edge, Google Chrome, Firefox)
W wyszukiwarce adresu wpisz: 192.168.1.1

Ważne! Niektóre przeglądarki jak np. Google Chrome i Firefox uznają tę stronę za niebezpieczną. Jest to spowodowane brakiem szyfrowania połączenia między routerem, a komputerem. Nie jest to nic inwazyjnego.

Następnie w podanych wierszach należy wpisać:
Username: user
Password: Hasło do Sieci WiFi (Znajduje się ono na naklejce pod spodem routera)
Klikamy przycisk Login.

Jeżeli Twoja karta ma weryfikację kodem PIN, to w górnej części okna zobaczysz informację:
SIM Card not ready. Please fill in the PIN Number. […]
Naciśnij przycisk “OK“, zostaniesz przekierowany na stronę, gdzie w pole “PIN Code ” należy wpisać swój Kod PIN i potwierdzić klikając “Apply“.

Jeżeli wszystko się powiedzie dostaniesz powiadomienie z napisem “Success“, potwierdź “OK“.

 

Zostaniemy przekierowani na stronę główną ustawień routera ZyXel LTE3311-Q222. Jest to nasza “Baza Operacyjna”. Za pomocą danej strony możemy zmieniać ustawienia routera.

Przechodzimy do zakładki “Maintenance“.

Następnie z lewej strony wybieramy “Account“. Następnie wybieramy Pierwsze Pole z zakładki “User Account Entries” i wybieramy przycisk z prawej strony – “Modify“.

Jak przejdziemy dalej, będziemy mogli ustawić nowe hasło do naszego routera.

UWAGA! Nie jest to hasło do WiFi! Jest to hasło do strony z ustawieniami routera. Tej, na której się aktualnie znajdujemy!

Username – Nazwa Użytkownika – ona pozostaje bez zmian;
Old Password –
Hasło, z którego korzystaliśmy (Stare Hasło);
New Password –
Nowe hasło;
Retype to Confirm –
Potwierdzenie nowego hasła;

 

UWAGA! Nowe hasło musi spełniać pewne postanowienia:
Hasło musi mieć minimum 8 znaków, w tym: 2 Wielkie litery, 2 Małe litery i przynajmniej 1 cyfrę.

Jeżeli wpisałeś nowe hasło, które spełnia wszystkie wymagania, potwierdź przyciskiem “Apply“.

Teraz należy się zalogować ponownie wykorzystując nowe hasło.

Gratulacje! Udało Ci się zmienić hasło do ustawień routera!

 

Jak połączyć się za pomocą WPS?
Aby skorzystać z dobrodziejstw połączenia WPS (Wi-Fi Protected Setup) wystarczy wcisnąć przycisk z górnej części routera (Okrągły przycisk z ikonografią Kluczyka). Uwaga! Twoje urządzenie, z którym się chcesz połączyć również musi posiadać funkcję WPS.
Opcja WPS pozwala na połączenie się dwóch urządzeń bez potrzeby wpisywania hasło WiFi. Jest to funkcja, która ułatwia połączenie się urządzeń z pominięciem zabezpieczeń.

 

Jak przywrócić router do ustawień fabrycznych?
Aby przywrócić urządzenie do ustawień fabrycznych należy przycisnąć i przytrzymać przez ok. 10 sekund przycisk RESET, znajdujący się obok złącza zasilania na routerze. Możesz w tym celu wykorzystać jakiś cienki przedmiot.
Po chwili router uruchomi się ponownie z przywróconymi ustawieniami fabrycznymi.
Należy zaznaczyć, że router podczas tej operacji powinien być włączony.

 

Więcej informacji i instrukcji dotyczących routera ZyXel LTE3311-Q222
https://service-provider.zyxel.com/emea/en/products

Ważne!
Upewnij się, że Karta SIM została poprawnie włożona do routera. Być może to właśnie zły układ karty może być problemem.
Kod PIN powinien znajdować się na plastikowej karcie, z której wyjęta została karta SIM.

Jednakże – Karty SIM z naszego sklepu internetowego nie posiadają kodów PIN.
Jeżeli po konfiguracji nadal nie masz połączenia z internetem postaraj się sprawdzić, czy wszystkie kroki zostały wykonane poprawnie.
Być może problemem może okazać się przeglądarka, która blokuje wymagany skrypt. Jeżeli wszystkie kroki zostały wykonane poprawnie, a połączenia z internetem nadal nie ma, postaraj się zmienić przeglądarkę.

Upewnij się, że cała instrukcja jest dla Ciebie jasna i klarowna oraz czy wszystkie kroki zostały wykonane prawidłowo. Jeżeli coś nie działa – sprawdź, być może to zwykłe niedopatrzenie, bądź literówka.
W razie problemów zapraszamy do pisania wiadomości na e-mail: biuro@daqu.pl – Postaramy się pomóc.

Share

Comments are closed.