Vodafone R218h – Zmiana Nazwy i Hasła do WiFi
Vodafone R218h – Zmiana nazwy sieci bezprzewodowej i hasła
Jak zmienić nazwę sieci bezprzewodowej i hasło Vodafone R218h?
Zmiana nazwy WiFi oraz hasła nie jest trudnym przedsięwzięciem. Nie zajmie Ci to więcej niż parę minut. Zalecane jest, aby przy zmianie nazwy sieci zmienić również hasło.
Konfiguracja:
Otwórz przeglądarkę Internetową (Edge, Google Chrome, Firefox)
Przejdź na stronę: 192.168.0.1
W prawym górnym roku wciśnij przycisk: Login.
W wierszu Enter Password wpisz słowo: admin, a następnie potwierdź klikając: Login.
Przejdź do zakładki Router (Górna część strony).
Następnie z lewej kolumny wybierz opcje: Security.
Następnym krokiem jest uzupełnienie wierszy:
- SSID – Nazwa sieci bezprzewodowej – Wpisz swoją własną nazwę
- Key – Hasło do WiFi – Wpisz swoje własne hasło. Pamiętaj! Hasło powinno składać się z co najmniej 8 znaków.
- Select Atuthentication – Wybierz WPA2-PSK
- Select Encryption – Wybierz AES
Po uzupełnieniu zatwierdź zmiany przyciskiem: Save.
I ponownie potwierdź przyciskiem: OK.
Na ekranie pojawi się potwierdzenie zmiany nazwy WiFi oraz hasła. Po chwili sieć o własnej nazwie zacznie działać.
Gratulacje! Udało Ci się zmienić nazwę sieci bezprzewodowej oraz hasło!
Jak przywrócić ustawienia fabryczne Vodafone R218h?
Przywrócenie ustawień fabrycznych jest bardzo proste. Należy jednak wspomnieć, że urządzenie powinny być włączone podczas wykonywania danej czynności.
Pod tylną klapką urządzenia znajduje się przycisk RESET. Wciśnij i przytrzymaj go przez około 5 sekund. Urządzenie uruchomi się ponownie z przywróconymi ustawieniami fabrycznymi.
Więcej informacji i instrukcji dotyczących routera Vodafone R218h:
https://fccid.io/QISR218H/User-Manual/UserManual-3463360
Ważne!
Upewnij się, że Karta SIM została poprawnie włożona do routera. Być może to właśnie zły układ karty może być problemem.
Jeżeli po konfiguracji nie zmieniła się nazwa i hasło, postaraj się sprawdzić czy wszystkie kroki zostały wykonane poprawnie.
Pamiętaj, aby upewnić się, że wszystkie kroki zostały wykonane poprawnie, a cała instrukcja jest dla Ciebie jasna i klarowna. Być może problemem było zwykłe niedopatrzenie, bądź literówka.
W razie problemów zapraszamy do pisania wiadomości na e-mail: biuro@daqu.pl – Postaramy się pomóc.